Τα ΚΕΠ του Δήμου Φλώρινας ενημερώνουν για την χορήγηση δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ έτους 2016

amea-8Τα ΚΕΠ του Δήμου Φλώρινας σας ενημερώνουν ότι η Χορήγηση δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ έτους 2016 θα πραγματοποιείται μέχρι 28/02/2017 (μετά από παράταση από το αρμόδιο Υπουργείο)

Για την ανανέωση αλλά και την έκδοση των νέων Δελτίων ημερομηνία έναρξης ορίζεται η 12η Δεκεμβρίου 2016 και σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. Δ24α/Γ.Ποικ.3806/75/27-1-2017 έγγραφο του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης παρατείνεται η ανανέωση και έκδοση των Δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ μέχρι την Τρίτη 28 Φεβρουάριου 2017. Το Δελτίο Μετακίνησης ισχύει για το προηγούμενο έτος (2016) ανεξάρτητα από την ημερομηνία έκδοσής του δελτίου και για όσο διάστημα από το τρέχον έτος (2017) απαιτείται για να εκδοθεί η νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη χορήγησή του.
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της Δ24α/Φ.11/ΓΠοικ.36017/780/4-8-2016 (ΦΕΚ 2456/Β΄/2016, ΑΔΑ: 78Δ7465Θ1Ω-4Σ3) σχετικής απόφασης για το έτος 2016 και της αριθμ. Δ24α/ΓΠοικ.56479/1308/6-12-2016 (ΑΔΑ: 7ΦΤΔ465Θ1Ω-ΦΨ1) εγκύκλιος της Διεύθυνσης Προστασίας ΑμεΑ του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με αντικείμενο τη χορήγηση δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2016 και την παροχή οδηγιών για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας, χορηγείται Δελτίο Μετακίνησης,:
Στα Άτομα με Αναπηρίες:
• Ελληνικής υπηκοότητας,
• υπηκόους των Κρατών-Μελών της Ε.Ε., καθώς και υπηκόους Κρατών-Μελών του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ε.Ο.Χ.),
• υπηκόους των Κρατών που περιλαμβάνονται στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση που κυρώθηκε με το Ν.Δ. 4017/59 (ΦΕΚ 246/59 τ.Α’),
• υπηκόους Κρατών εκτός Ε.Ε. που έχουν καταστεί ανίκανοι για εργασία μετά από εργατικό ατύχημα σε ελληνικό έδαφος,
• αναγνωρισμένοι πρόσφυγες που διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα, των οποίων το καθεστώς παραμονής στην Ελλάδα διέπεται από τις διατάξεις της Σύμβασης του 1951 για το Καθεστώς των Προσφύγων (ν.δ. 3989/1959, ΦΕΚ 201 Α΄), όπως τροποποιήθηκε από το Πρωτόκολλο της Νέας Υόρκης του 1967 για το Καθεστώς των Προσφύγων (α.ν. 389/1968, ΦΕΚ 125 Α΄), δικαιούχοι επικουρικής προστασίας και τελούντες σε καθεστώς παραμονής για ανθρωπιστικούς λόγους.
Όλοι οι παραπάνω πρέπει να κατοικούν μόνιμα και νόμιμα στην Ελλάδα και να έχουν παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%, με την προϋπόθεση ότι το ετήσιο συνολικό δηλωθέν ατομικό τους εισόδημα δεν είναι μεγαλύτερο των 23.000 (είκοσι τριών χιλιάδων) ΕΥΡΩ ή το ετήσιο συνολικό δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα δεν είναι μεγαλύτερο των 29.000 (είκοσι εννέα χιλιάδων) ΕΥΡΩ, (το ετήσιο συνολικό δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα των 29.000 ΕΥΡΩ προσαυξάνεται με 5.600 ΕΥΡΩ για κάθε επιπλέον άτομο πέραν του δικαιούχου, που συνοικεί και βαρύνει τον φορολογούμενο, εφόσον αυτό παρουσιάζει αναπηρία 67% και άνω). Στο συνολικό εισόδημα περιλαμβάνεται και το αυτοτελώς φορολογούμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο. Οι ολικά τυφλοί (Ν. 958/1979, Α΄ 191) και οι συνοδοί τους εξαιρούνται και λαμβάνουν Δελτίο – Κάρτα ανεξάρτητα από το όριο εισοδήματός τους.
Αίτηση και στα ΚΕΠ
Τα Άτομα με Αναπηρίες που δικαιούνται Δελτίο Μετακίνησης θα προσκομίζουν στις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της χώρας:
• Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του ή άλλου εξουσιοδοτημένου ατόμου (χορηγείται από τα ΚΕΠ και συμπληρώνεται ηλεκτρονικά) με συνημμένα τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παρακάτω.
• Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής, όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας (τουλάχιστον 67%). Όσον αφορά στις γνωματεύσεις των ΚΕΠΑ δεν απαιτείται η αναγραφή του όρου παθολογοανατομικό ποσοστό. Όσοι λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση ΑμεΑ (επίδομα) από τις αρμόδιες υπηρεσίες Πρόνοιας των Δήμων ή το διατροφικό επίδομα από τις Περιφερειακές Ενότητες, δικαιούνται κάρτα χωρίς την προσκόμιση γνωμάτευσης. Η πιστοποίηση γίνεται με βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων από τους Δήμους.
• Φωτοαντίγραφο Δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
• Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής και θα δηλώνεται επίσης η μη παραλαβή Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ (χορηγείται από τα ΚΕΠ και συμπληρώνεται ηλεκτρονικά).
• Για την έκδοση νέας κάρτας, δύο πρόσφατες φωτογραφίες από τις οποίες η μία να επικολλάται στο Δελτίο και η άλλη να επισυνάπτεται στην αίτηση του δικαιούχου. Ειδικά οι δικαιούχοι δελτίου συνοδού, πρέπει να συνυποβάλλουν τρεις ίδιες φωτογραφίες.
• Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας Οικονομικής Εφορίας για το φορολογικό έτος 2015.
Επισημαίνουμε ότι για διαφορετικές περιπτώσεις, ανάλογα διαφοροποιούνται και τα δικαιολογητικά.
Υπενθυμίζουμε ότι το Ωράριο Λειτουργίας των ΚΕΠ της πόλης μας είναι : ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08:00 – 20:00 και ΣΑΒΒΑΤΟ 08:00 – 14:00, ενώ των αποκεντρωμένων ΚΕΠ του Δήμου ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 07:30 – 15:30.

Pin It

Αφήστε μια απάντηση