Το θέμα με τις μπάρες των σιδηροδρομικών γραμμών στο Αμύνταιο συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023 κατά τη διάρκεια της 6ης τακτικής συνεδρίασης για το 2023.
Ο Δήμαρχος Αμυνταίου Άνθιμος Μπιτάκης αναφέρθηκε στις επαφές που έχουν γίνει με την Διοίκηση του ΟΣΕ και παρουσίασε τα σχετικά έγγραφα.
Ήδη από το 2021 κλιμάκιο του ΟΣΕ με αφορμή το ατύχημα στη διάβαση του Ξινού Νερού είχε έρθει συζητήσαμε και άλλα θέματα όπως επαναπόδοση της περιοχής πάνω από την οδό Τρ. Χατζή είπε.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ΟΣΕ, στις απαντήσεις που έδωσε στον δήμο Αμυνταίου, υπάρχουν αυτόματα συστήματα συγκεκριμένου τύπου, τα οποία στην περίπτωση καθυστέρησης της αμαξοστοιχίας πάνω από 3,5 λεπτά παύουν να λειτουργούν, έτσι οι μπάρες θα ανοίξουν.Υπάρχει όμως η δυνατότητα χειροκίνητης επαναφοράς είτε από τον σταθμάρχη Αμυνταίου είτε από το ίδιο το τρένο, μάλιστα σε έγγραφο που υπογράφει ο ίδιος ο πρόεδρος του ΟΣΕ ζητά από την Hellenic Train την εκπαίδευση του προσωπικού και την πιστή εφαρμογή του κανονισμού.
Ο δημοτικός σύμβουλος Θεοδώρου Απόστολος είπε ότι τα τρένα που κινούνται στο δρομολόγιο Φλώρινα – Θεσσαλονίκη δεν έχουν αυτή την τεχνολογία, με τον δήμαρχο να απαντά ότι το έγγραφο αναφέρεται στον σταθμό του Αμυνταίου, από την πλευρά του ο δημοτικός σύμβουλος Γρομπανόπουλος Τρύφων ζήτησε ο δήμος να γίνει περισσότερο πιεστικός για ένα θέμα που είναι και επικίνδυνο και γελοιοποιεί την περιοχή
παίρνοντας το λόγο ο κ Μπιτάκης είπε χαρακτηριστικά “Η επόμενη κίνηση μου είναι με αυτά τα στοιχεία να τα πάω στην Εισαγγελία και να τους υποχρεώσω να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους και αυτό θα κάνω, αυτό θα κάνω”
Ακούστε τη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου: