Από το 1978 τέθηκε σε κυκλοφορία η εθνική οδός Κοζάνης-Ιωαννίνων, ένας δρόμος που έφερε κοντά την Ήπειρο με τη Δ. Μακεδονία. Ένας δρόμος πολύ καλής ποιότητας κατασκευής που για 30 χρόνια σήκωνε το βάρος της επικοινωνίας με το δυτικότερο διεθνές λιμάνι της χώρας, την Ηγουμενίτσα. Λόγω της σαθρότητας του εδάφους και του γεωλογικού ανάγλυφου της περιοχής, πολλές φορές χρειαζόταν να γίνονται εργασίες αποκατάστασης σε διάφορα σημεία.
Από τον Οκτώβριο του 2010 όμως, η κατάσταση είναι απερίγραπτη. Μετά το Επταχώρι και πριν τη Θεοτόκο του Ν. Ιωαννίνων, το οδόστρωμα κατέπεσε με αποτέλεσμα η δίοδος των μεν επιβατικών αυτοκινήτων να γίνεται με μεγάλη δυσχέρεια, των δε μεγαλυτέρων σχεδόν απαγορευτικά και άκρως επικίνδυνα, όταν πραγματοποιείται.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
- Θεωρείτε σημαντική για τις συγκοινωνίες τη διατήρηση της εθνικής οδού Κοζάνης-Ιωαννίνων;
- Πιστεύετε πως το Βόιο, η επαρχία Κονίτσης και τα Ζαγοροχώρια πρέπει να συνεχίσουν να έχουν οδική πρόσβαση και την παραδοσιακή, πλην της Εγνατίας Οδού που είναι μακριά τους;
- Αναγνωρίζετε ελαφρυντικά στην μνημειώδη ολιγωρία της ΔΕΣΕ Κοζάνης για την οκτάμηνη καθυστέρηση της αποκατάστασης και ποια μέτρα προτίθεστε να πάρετε;