Ενημέρωση των πελατών της ΔΕΗ σχετικά με περιστατικά phishing

Ημ/νία Ανάρτησης: 14 Ιουλίου, 2022

Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με ‘αλίευση’ στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:

  • δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
  • δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία ebanking και το IBAN του λογαριασμού τους.

 

Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass

Ακολουθήστε μας στο Facebook..

Ακολουθήστε μας στο Facebook..
TAGGED: ΔΕΗ,