Θ.Γερμανίδης, για «Το Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (χαράτσι της ΔΕΗ) πληρώνουν μόνο οι φτωχοί κα απαλλάσσονται οι πλούσιοι».
Τα κείμενα των απαντήσεων έχουν ως εξής:
Υπουργείο Οικονομικών
Θέμα: «Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών».
Σε απάντηση της με αρ. πρωτ 2933/15-10-2012 ερώτησης που κατέθεσαν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με το ανωτέρω θέμα, σας γνωρίζουμε τα εξής:
Το έκτακτο ειδικό τέλος ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών (Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.) θεσπίστηκε στο πλαίσιο των προσπαθειών για τη δημοσιονομική εξυγίανση της Χώρας και επιβάλλεται κατά την 17-9-2011 ή την 31-3-2012 στις ηλεκτροδοτούμενες για οικιστική ή εμπορική χρήση επιφάνειες των ακινήτων.
Το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό των τετραγωνικών μέτρων των ηλεκτροδοτούμενων επιφανειών επί το συντελεστή προσαύξησης που αντιστοιχεί στην τιμή ζώνης (Τ.Ζ.) του ακινήτου και επί το συντελεστή προσαύξησης που αντιστοιχεί στην παλαιότητα του ακινήτου. Οι συντελεστές ειδικού τέλους κυμαίνονται από 3 μέχρι 16 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο, ανάλογα με την τιμή ζώνης. Για τιμή ζώνης μέχρι 500 ευρώ ο συντελεστής ειδικού τέλους είναι 3 ευρώ το τ.μ. και εφαρμόζεται βάσει της τιμής ζώνης που έχει ορίσει ο οικείος Δήμος.
Τέλους, ώφειλαν να προβούν στη διόρθωση των λαθών αυτών μέσω του αρμόδιου δήμου με συμψηφισμό του τέλους έτους 2011 στο Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. έτους 2012.
Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που κυρώθηκε με το ν.4047/2012 (ΦΕΚ 31 Α’) ορίστηκε η διαδικασία διόρθωσης λαθών στα στοιχεία των ακινήτων που προέκυψαν κατά τον υπολογισμό του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. έτους 2011. Επιπλέον, με την ΠΟΛ 1056/2012 Απόφαση Υπουργού Οικονομικών καθορίστηκαν ο τρόπος και η διαδικασία βεβαίωσης και είσπραξης του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε..
Για την διόρθωση λαθών στα στοιχεία υπολογισμού του έκτακτου ειδικού τέλους ηλεκτροδοτούμενων επιφανειών (Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.) έτους 2011, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες που είχαν εντοπίσει λάθη στα στοιχεία υπολογισμού του τέλους, προσέρχονταν στον αρμόδιο δήμο για τη διόρθωση λαθών στην επιφάνεια, την παλαιότητα ή την τιμή ζώνης του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου. Οι πολίτες είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν τις αιτήσεις για διόρθωση στον αρμόδιο δήμο μέχρι την 20η Ιανουαρίου 2012. Επιπλέον, ανεξάρτητα από το ανωτέρω, οι δήμοι όλης της χώρας είχαν υποχρέωση να ελέγξουν αν στις σχετικές καταστάσεις αποτυπώνονται οι ορθές τιμές ζώνης, όπως προβλέπονται στο άρθρο 24 του ν.2130/1993, όπως ισχύει, και σε περίπτωση λάθους είχαν την υποχρέωση να προβούν στη διόρθωσή τους. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι δήμοι όφειλαν να αποστείλουν μέχρι την 27η Ιανουαρίου 2012 τις ενημερωμένες καταστάσεις στο Διαχειριστή Δικτύου της Δ.Ε.Η.. Η ημερομηνία αυτή άτυπα ίσχυσε μέχρι 31η Μαρτίου 2012. Μετά τη λήψη των διορθωμένων καταστάσεων ο Διαχειριστής Δικτύου της Δ.Ε.Η. υπολόγισε βάσει των νέων στοιχείων το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που αντιστοιχεί στο ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο και, εφόσον προκύπτει ποσό τέλους χαμηλότερο από το αρχικώς υπολογισθέν, η διαφορά αφαιρείται από το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. έτους 2012.
Στις περιπτώσεις που οι αρμόδιοι Δήμοι δεν απέστειλαν εμπρόθεσμα (μέχρι 31-3-2012), τα στοιχεία με τις διορθώσεις στα ακίνητα της χωρικής τους αρμοδιότητας στη Δ.Ε.Η., σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, τούτο είχε σαν αποτέλεσμα να αποτυπώνεται στις καταστάσεις το τέλος που αντιστοιχεί στα στοιχεία του ακινήτου πριν τις διορθώσεις, για το έτος 2011, και για το λόγο αυτό δεν προκύπτει επιστροφή του καταβληθέντος ποσού.
Επίσης, με την ίδια πράξη νομοθετικού περιεχομένου ορίστηκε ότι για τα ακίνητα που δεν έχουν οικιακή χρήση και με εμβαδό δομημένης επιφάνειας άνω των
Σκοπός της θέσπισης της ανωτέρω διάταξης ήταν να θεραπεύσει την αδικία που διέπει τα επαγγελματικά και μόνο ακίνητα άνω των 1.000 τ.μ., με δεδομένο ότι αυτά συμβάλλουν στην αναπτυξιακή πολιτική της χώρας μας, διότι εκ φύσεώς τους απαιτείται επιφάνεια πολλών τετραγωνικών μέτρων και στη δομημένη επιφάνεια περιλαμβάνονται κοινόχρηστοι χώροι ή κλιμακοστάσια κ.λπ.
Επιπλέον, σύμφωνα με την Δ13 ΦΜΑΠ1117493ΕΞ2012 23-8-2012 εγκύκλιο, ο υπόχρεος που δηλώνει αδυναμία καταβολής ολοκλήρου του απαιτούμενου ποσού, καταβάλει τουλάχιστον το ποσό των 50,00€, προκειμένου να αποκοπεί το τέλος από το λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, και να πραγματοποιηθεί η βεβαίωση του υπολοίπου ποσού στην αρμόδια Δ.Ο.Υ..
Για τις παροχές στις οποίες δεν έχει εκδοθεί το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., η Δ.Ε.Η. και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος οφείλουν να αποστείλουν στη Γ.Γ.Π.Σ. για τα έτη 2011 και 2012 καταστάσεις που περιλαμβάνουν τα στοιχεία όλων των παροχών, που θα περιλαμβάνουν την αιτιολογία της απαλλαγής. Η Γ.Γ.Π.Σ. θα επεξεργαστεί τις καταστάσεις αυτός και, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες διευθύνσεις, θα αποστέλλει καταλόγους με τους υπόχρεους σε καταβολή του τέλους στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ., ώστε να βεβαιωθεί το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. που δεν υπολογίστηκε μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. και των εναλλακτικών προμηθευτών ηλεκτρικού ρεύματος. Για τα ακίνητα που ανήκουν σε ιδιώτες και μισθώνονται στο δημόσιο η σε Ν.Π.Δ.Δ. και δεν έχει προκύψει Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., ζητήθηκε απ’ όλες τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (Υ.Δ.Ε.) να αποστείλουν καταστάσεις με τα μισθωμένα ακίνητα, προκειμένου να γίνει βεβαίωση του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε..
Ωστόσο, στο πλαίσιο της συνολικότερης επαναξιολόγησης των επιβαρύνσεων επί των ακινήτων, από το 2013 αναμένεται κατάργηση του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. και η ενοποίηση του με το Φόρο Περιουσίας (Φ.Α.Π.). Στην επικείμενη αναμόρφωση και με γνώμονα την προσφορότητα, την αναλογικότητα καθώς και κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια θα ληφθούν υπόψη και οι προτάσεις φορέων κλπ. πάντοτε στα πλαίσια των οικονομικών του κράτους
Ο Υφυπουργός Οικονομικών
Γεώργιος Μαυραγάνης
Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Θέμα: Απάντηση στην υπ’ αριθμ. 2933/15-10-2012 Ερώτηση
Σε απάντηση της υπ’ αριθμ. 2933/15-10-2012 Ερώτησης των Βουλευτών κ.κ. Αθ.Πετράκου και λοιπών και στο βαθμό που αυτή συνδέεται με τις αρμοδιότητες του ΥΠΕΚΑ, σας διαβιβάζουμε το Γρ.Δ/3577/29-10-2012 έγγραφο της Δ.Ε.Η. Α.Ε., καθώς επίσης και το από 18-10-2012 Δελτίο Τύπου της Δ.Ε.Η. Α.Ε., σχετικά με το θέμα.
Ο Υφυπουργός
Α.Παπαγεωργίου
Περίληψη: Διευκρινίσεις σχετικά με τον υπολογισμό του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ).
Σχετικά: Η υπ’ αριθμ. 2933/15.10.12 Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή των Ελλήνων οι Βουλευτές κκ Αθ. Πετράκου και λοιποί.
Κύριε Υπουργέ,
Σε απάντηση της ως άνω Ερώτησης θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1. Σύμφωνα με το Ν. 4021/2011 (άρθρο 53), όπως τροποποιήθηκε με το Νόμο 4047 (άρθρο πρώτο και άρθρο πέμπτο), το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ) επιβλήθηκε για τα έτη 2011 και 2012 στα ακίνητα που κατά την 17.09.11 και 31.03.12 αντίστοιχα, υπάγονταν στο Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Ν.2130/93. Τα στοιχεία για τον υπολογισμό του ΕΕΤΗΔΕ, όπως το εμβαδόν της ηλεκτροδοτούμενης επιφάνειας, το ύψος της τιμής ζώνης και η παλαιότητα, λήφθηκαν σύμφωνα με τα στοιχεία των Δήμων, όπως αυτά είχαν σταλεί και καταχωρηθεί στη βάση πληροφοριών του Διαχειριστή Δικτύου της ΔΕΗ, αντίστοιχα μέχρι την 17.09.11 και 31.03.12.
2. Για τις περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως, σύμφωνα με το νόμο 2130/93 περί Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ), προβλέπεται η διπλάσια χρέωση τετραγωνικών μέτρων από τα πραγματικά του ακινήτου. Οπότε, σε περιοχές που το έγγραφο του Δήμου που προσκομίστηκε κατά την ηλεκτροδότηση του ακινήτου, ανέγραφε διπλάσια τετραγωνικά μέτρα για τον υπολογισμό του ΤΑΠ σε σχέση με τα πραγματικά του ακινήτου, ελήφθησαν διπλάσια τετραγωνικά μέτρα και για τον υπολογισμό του ΕΕΤΗΔΕ. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (Υ.Α. 1211/ΦΕΚΒ/2298/13.10.2011) μόνον όταν τα τετραγωνικά μέτρα υπολογισμού του ΤΑΠ είναι υπερδιπλάσια των μεγαλυτέρων εκ των τετραγωνικών μέτρων που αναγράφονται στα Δημοτικά Τέλη (ΔΤ) και στο Δημοτικό Φόρο (ΔΦ), για τον υπολογισμό του ΕΕΤΗΔΕ λαμβάνονται υπόψη τα τετραγωνικά μέτρα των ΔΤ.
3. Στην ίδια ως άνω νομοθεσία, για τις περιπτώσεις που κατά την 17η Σεπτεμβρίου 2011 στη βάση πληροφοριών του Διαχειριστή Δικτύου υπήρχαν λάθη σχετικά με τα στοιχεία υπολογισμού του ΕΕΤΗΔΕ έτους 2011, προβλέφθηκε ο επαναϋπολογισμός του τέλους αυτού με βάση γεγονότα που θα αποδεικνύονταν από στοιχεία που θα προσκόμιζε ο υπόχρεος ότι συνέτρεχαν κατά την ως άνω ημερομηνία. Ειδικότερα, με την ΠΟΛ 1244/1.12.11 διευκρινιστική Απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών (παράγραφος 1), για θέματα που ανέκυψαν αναφορικά με τον επαναϋπολογισμό του τέλους 2011, δόθηκε η δυνατότητα να ρυθμιστούν κατάλληλα μέσω των αρμοδίων Δήμων, με τη διαδικασία ανταλλαγής ηλεκτρονικών αρχείων από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ως άνω Απόφαση, ο Διαχειριστής Δικτύου απέστειλε στους Δήμους της χώρας ηλεκτρονικές καταστάσεις που περιελάμβαναν τα ακίνητα που βρίσκονται στη διοικητική περιφέρεια του κάθε Δήμου, με τα στοιχεία βάσει των οποίων υπολογίστηκε το ΕΕΤΗΔΕ έτους 2011. Οι πολίτες μπορούσαν να υποβάλουν σχετικό αίτημα στον αρμόδιο Δήμο μέχρι τις 20.01.12. Ο αρμόδιοι Δήμοι, ανεξάρτητα από τις διορθώσεις που ο εκάστοτε υπόχρεος αποδείκνυε με στοιχεία που προσκόμισε ότι συνέτρεχαν κατά την 17.09.12, θα έλεγχαν αν στις σχετικές καταστάσεις αποτυπώνονταν οι ορθές τιμές ζώνης, όπως προβλέπονται στο άρθρο 24 του ν. 2130/1993, όπως ισχύει, και σε περίπτωση λάθους θα προέβαιναν σε διόρθωσή τους. Οι ενημερωμένες καταστάσεις θα αποστέλλονταν μέχρι τις 27.01.12 στο Διαχειριστή Δικτύου, ο οποίος ακολούθως θα τις έστελνε στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) για περαιτέρω διορθώσεις, όπου απαιτούνταν ως προς την τιμή ζώνης. Στη συνέχεια, ο Διαχειριστής Δικτύου μετά τη λήψη των διορθωμένων καταστάσεων, θα υπολόγιζε βάσει των νέων στοιχείων το ΕΕΤΗΔΕ του 2011 και εφόσον προέκυπτε διαφορά από το αρχικώς υπολογισθέν ποσό βάσει των στοιχείων της 17.09.11, η διαφορά αυτή θα αφαιρείτο από το ποσό ΕΕΤΗΔΕ έτους 2012.
4. Σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ/262/τ.Α’/16.12.11) για τα ακίνητα μη οικιακής χρήσης με εμβαδόν δομημένης επιφάνειας άνω των 1.000 τμ, ο συντελεστής προσδιορισμού του τέλους υπολογίζεται μειωμένος κατά 30% για το άνω των 1.000 τμ και κατά 60% για το άνω των 2.000 τμ τμήμα του ακινήτου.
5. Όπως προβλέπεται στο υπ’ αριθ. Δ13/ΦΜΑΠ/1117493/23.8.2012 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών, με το οποίο δόθηκαν οδηγίες για τη βεβαίωση και είσπραξη του ΕΕΤΗΔΕ, διευκρινίστηκε ότι, εάν κάποιος υπόχρεος επιθυμεί διαχωρισμό του ΕΕΤΗΔΕ από το λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, μπορεί να προσέλθει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και να ζητήσει την ξεχωριστή βεβαίωση του ΕΕΤΗΔΕ, χωρίς να υποχρεούται να εξοφλήσει τη σχετική οφειλή. Επιπλέον, σε περίπτωση οικονομικής αδυναμίας, υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσει ο υπόχρεος από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. την πλήρη απαλλαγή του.
6.Τέλος, όπως αναφέρετε και στο από 18.10.2012 Δελτίο Τύπου της ΔΕΗ, το οποίο και επισυνάπτεται, είναι απολύτως σαφές ότι, για τυχόν αλλαγές στοιχείων που αφορούν ακίνητα ουδεμία ευθύνη έχει η ΔΕΗ και εφαρμόζει στο ακέραιο όλα όσα προβλέπει η Νομοθεσία, με βάση τα στοιχεία που της αποστέλλονται από τους αρμόδιους Δήμους, για να υπολογίζει, κατά τρόπο πλήρως ασφαλή, τις χρεώσεις για το ΕΕΤΗΔΕ. Επίσης σημειώνεται ότι εκ της υφιστάμενης νομοθεσίας, η υποχρέωση της ΔΕΗ, όπως και των λοιπών προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, είναι απλώς να πραγματοποιεί τη συνείσπραξη του Ειδικού Τέλους με τους λογαριασμούς ρεύματος και δεν έχει καμία αρμοδιότητα να προβαίνει αυτοβούλως σε οποιαδήποτε ενέργεια διόρθωσης των στοιχείων υπολογισμού του ΕΕΤΗΔΕ, χωρίς την απαιτούμενη τροποποίηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου από τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας.
Επιπλέον, σας γνωρίζουμε ότι τα υπόλοιπα ερωτήματα εκφεύγουν της αρμοδιότητάς μας.
Με τιμή,
Αρθούρος Ζερβός
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΔΕΗ εφαρμόζει πλήρως τη Νομοθεσία για τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ακινήτων (ΕΕΤΗΔΕ)
Με αφορμή πρόσφατες αναφορές ΜΜΕ σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ) από τη ΔΕΗ, η Επιχείρηση διευκρινίζει τα ακόλουθα:
Η ΔΕΗ ΑΕ εφαρμόζει πλήρως όλα τα προβλεπόμενα από τη Νομοθεσία σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του ΕΕΤΗΔΕ ή και μερικής ή ολικής απαλλαγής από αυτό, ενώ ανάλογες υποχρεώσεις τήρησης της σχετικής Νομοθεσίας έχουν και όλες οι άλλες εταιρείες πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας.
Συγκεκριμένα για το θέμα αυτό επισημαίνονται τα ακόλουθα:
- Τα στοιχεία που αφορούν τις επιφάνειες, τιμές ζώνης και παλαιότητα ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων – ακόμη και στις περιπτώσεις μηδενισμού των τιμών με χορήγηση απαλλαγών για ακίνητα – καθορίζονται αποκλειστικά από τους Δήμους και στη συνέχεια παρέχονται στο Διαχειριστή Δικτύου, προκειμένου να υπολογισθεί το ύψος του ΕΕΤΗΔΕ.
- Με την Απόφαση 1211/2011 του ΥΠΟΙΚ, ορίσθηκε ότι για το ΕΕΤΗΔΕ έτους 2011 «ο προσδιορισμός της χρήσης της ηλεκτροδοτούμενης επιφάνειας λαμβάνεται από το πεδίο του Κωδικού Χρήσης Τιμολογίου της βάσης πληροφοριών του Διαχειριστή Δικτύου της ΔΕΗ την 17η Σεπτεμβρίου 2011», ενώ για το ΕΕΤΗΔΕ του έτους 2012 χρησιμοποιήθηκαν τα στοιχεία της 31ης Μαρτίου 2012.
- Επίσης, με την Απόφαση 1244/2011 του ΥΠΟΙΚ, προκειμένου να διευκολυνθούν πολίτες που είχαν εντοπίσει λάθη στα στοιχεία υπολογισμού του τέλους, τους παρασχέθηκε η δυνατότητα «να προσέρχονται στον αρμόδιο δήμο για τη διόρθωση λαθών στην επιφάνεια, την παλαιότητα ή την τιμή ζώνης του ηεκτροδοτούμενου ακινήτου», υποβάλλοντας αιτήσεις για διόρθωση στους Δήμους, που είναι άλλωστε οι καθ΄ ύλην και κατά το Νόμο αρμόδιοι. Επιπλέον, ανεξάρτητα από τα ανωτέρω, οι δήμοι όλης της χώρας ελέγχουν αν στις σχετικές καταστάσεις αποτυπώνονται οι ορθές τιμές ζώνης, όπως προβλέπονται στο άρθρο 24 του ν. 2130/1993, όπως ισχύει, και σε περίπτωση λάθους προβαίνουν σε διόρθωσή τους. Επισημαίνεται ότι, σε εφαρμογή της ανωτέρω Απόφασης, κατά το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2012 πραγματοποιήθηκαν από τους Δήμους εκατοντάδες χιλιάδες αλλαγές σε στοιχεία που αφορούσαν ακίνητα και τα οποία παρασχέθηκαν στο Διαχειριστή Δικτύου.
- Εξάλλου, με το Ν. 4047/2012, άρθρο 2 παραγρ. 1 ορίσθηκε ότι, για τα ακίνητα που δεν έχουν οικιακή χρήση και με εμβαδόν δομημένης ηλεκτροδοτούμενης επιφάνειας άνω των 1.000 τ.μ. μειώθηκε ο συντελεστής προσδιορισμού του ΕΕΤΗΔΕ κατά 30%, ενώ για το άνω των 2.000 τ.μ. τμήμα του ακινήτου ο σχετικός συντελεστής μειώθηκε κατά 60%.
- Σε ότι αφορά τις παροχές Μέσης Τάσης για ακίνητα, ανεξαρτήτως χρήσεως, των οποίων οι ανάγκες για ηλεκτρική ενέργεια είναι πολύ μεγάλες και απαιτούν ισχύ άνω των 135 KVA (ή σε ορισμένες περιπτώσεις άνω των 250 KVA) και δεδομένου του γεγονότος ότι δεν επιτρέπεται η ηλεκτροδότηση χώρου ενιαίας χρήσης με περισσότερες της μίας παροχές ηλεκτρικού ρεύματος για λόγους ασφαλείας, αποτελεί πάγια πολιτική της Επιχείρησης, εδώ και δεκαετίες, η παροχή ρεύματος να γίνεται με παροχή Μέσης Τάσης. Για τις παροχές Μέσης Τάσης με «οικιακή χρήση» και «εμπορική χρήση» το τιμολόγιο που δίδεται είναι το «γενικής χρήσης» Μέσης Τάσης, δεδομένου ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος διαφοροποίησής τους.
Συνεπώς, με βάση όλα τα ανωτέρω:
Είναι απολύτως σαφές ότι, για τυχόν αλλαγές στοιχείων που αφορούν ακίνητα ουδεμία ευθύνη έχει η ΔΕΗ και εφαρμόζει στο ακέραιο όλα όσα προβλέπει η Νομοθεσία, με βάση τα στοιχεία που της αποστέλλονται από τους αρμόδιους Δήμους, για να υπολογίζει, κατά τρόπο πλήρως ασφαλή, τις χρεώσεις για το ΕΕΤΗΔΕ.
Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 2012 Από το Γραφείο Τύπου